czwartek, 30 maja 2013

XII

Od poprzedniej wizji minęły trzy dni. Nikomu nie powiedziałem co widziałem. Nie chciałem ich martwić. Dzisiaj mam randkę z Patricią. Znowu jesteśmy razem i całkiem dobrze nam się układa. Nie daje mi spokoju myśl, że mogłoby jej się coś stać. Ta wizja. Jej nieruchome oczy skierowane na mnie. 
- Cześć. - powiedziała Patricia. Gdy na nią spojrzałem zaniemówiłem. Wyglądała przepięknie. Założyła sukienkę, którą kupiłem jej na urodziny, kiedy odwiedziła mnie w Ameryce. 
- Łał. - tylko tyle zdołałem wyjąkać.
- Łał? Tylko na tyle cie stać? - powiedziała a ja spanikowałem. Co mam jej powiedzieć. Nagle Paticia zaczęła się śmiać. - Twoja mina. Szkoda, że nie miałam apratu. 
- Jak możesz? - powiedziałem, z udawaną złością. - Idziemy?
- Tak. - powiedziała, a ja wziąłem jej dłoń w swoją i ruszyliśmy. Na łące z tyłu szkoły zrobiłem mały piknik. Była to niespodzianka. Kiedy zaszliśmy na miejsce Patricia wygląda na zaskoczoną. Czyli się udało. Usiedliśmy i zaczęliśmy jeść. Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. Nagle poczułem jak mój telefon wariuje w kieszeni. Na wyświetlaczu pojawił się znany mi skrót K.T. Przeprosiłem Patrcie i odebrałem telefon.
- Tak? - zapytałem do słuchawki.
- Eddie! Eddie! Pomóż mi! Proszę! - usłyszałem przerażony głos K.T.
 - Co się dzieje? Gdzie jesteś? 
- W szkole. - usłyszałem tylko tyle bo nagle się rozłączyła. Nie czekając ani chwili ruszyłem w kierunku szkoły. 
- K.T.! Gdzie jesteś? - krzyczałem.
- Tutaj! - usłyszałem jej głos za zasłoną sceny. Od razu tam pobiegłem. Ostrożnie odsłoniłem zasłone. K.T. siedziała zwinięta w kącie przy ścianie.
- Co się stało? - podszedłem do niej.
- To tam jest. - powiedziała przerażona i pokazała w kierunku drzwi do naszej klasy. 
- Ale co tam jest? 
- To! - powiedziała przerażona a ja się odwróciłem w kierunku w którym wskazywała. Przed nami pojawiła się jakaś postać. Strasznie mi kogoś przypominała ale nie mogłem od razu skojarzyć.
- Czego chcesz? - zapytałem.
"Musisz odnaleźć skarb. Wojna się zbliża"
Usłyszałem tak znany mi głos. Jednak teraz nie brzmiał w mojej głowie. Przede mną stał Ozyrys. 
"Szukaj." 
Powiedział jeszcze i zniknął. Spojrzałem na K.T. Siedziała skulona i płakała.
- Już dobrze. - powiedziałem i ją przytuliłem. 
- Dziękuję. - powiedziała i jej usta zaczęły zbliżać się do moich. Pocałowała mnie. K.T. moja przyjaciółka mnie pocałowała.
- A więc tak wolisz spędzać randki ze swoją dziewczyną? Całować się z inna. - uslyszałem głos Patrici. Natychmiast odwrwaliśmy się od siebie z K. T. Spojrzałem na Patricie. Patrzyła na nas a w jej oczach było widać łzy. 
- Gaduło to nie tak. - wstałem i podbiegłem do niej ale ona się odsunęła.
- A niby jak? I nie mów tak do mnie. 
- Dobrze Patricia, posłuchaj. - zacząłem spokojnie. 
- Nie chcę cię słuchać! - powiedziała i uciekła. Odwróciłem się, żeby zobaczyć co robi K.T. Ale ona też zniknęła. Rozejrzałem się dookoła. Nie było nikogo poza mną. Zostałem sam. Znowu. 

----
Pomysł na kolejny rozdział przesłała mi Łucja Rak.
Dziękuję.
Trochę pozmieniałam, ale główny wątek został. :)
Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Komentujcie. :)

10 komentarzy:

  1. Super!Dodaj szybciutko następny!!!Czy Patricia i Eddie się pogodzą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny,No poprostu nie mam słów ,żeby go opisać.Pozostaje mi tylko czekac na następny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co :):):) i naprawdę jest świetne :) dodałaś szczegóły i pozmieniałaś na lepszee ! superrr :) ! mam nadzieję , że nie długo będzie następnyy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny:) ale jak mogłaś zrobić to peedie?! dopiero się pogodzili;( czekam na nexta:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Peddie jeszcze wróci (w końcu to wg mnie najlepsza para). Cierpliwości. :)

      Usuń
  5. Hehehe :) No właśnie było by bezsensu miec tytuł "peddie na zawsze" jak by nie byli razem : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzalam tu dzisiaj i przeczytalam wszysciutko zajebiste ale jak moglas zrb to Patrici :-( w twoim opowiadaniu szczerze nie lubie K. T. pisz szybciutko bo nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajefajne.Ja już powróciłam i napisałam nowe opowiadanie //theyshouldbetogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc...czytam twoje blogi od dawna.. lecz nie dodawałam nigdy komentarzy .. Uważam , że twoje opowiadania są po prostu super !!!! Ale minusem jest to , że rzadko dodajesz opowiadania i posty i przez to nawet tracisz czytelników...
    Widziałam ostatnio twój komentarz , że masz problemy z netem i rodzinne.. Więc rozumiem , ale czy przez tak długi czas nie potrafic tego unormowac? Nie mówię tego złośliwie , lecz po to by ci pomóc. Jak Ci net nie chce dzaiłac zawsze to po [porstu opowiadania napisz na kompie i jak działa to po porstu wklej i udostępnij ... Albo jak Ci jakiś tam dzień powiedzmy działa to napisz kilka opowiadań i je zapisz .. I co kilka dni po prostu wejdz by udostepnic . Tak samo z postami . A jeśli nie masz pomysłu na robienie ich zrób gry :) Jak kiedyś : NP

    OdpowiedzUsuń