czwartek, 16 maja 2013

IX

O północy spotkaliśmy się na strychu. Nina nadal miała klucz, który zabrała z gabinetu Victora trzy lata temu. Na początku przywitaliśmy się znakiem Sibuny.
- Sibuna. - powiedzieliśmy i każdy usiadł w miejscu które najbardziej mu odpowiadało. Ja oparłem się o stary stół znajdujący się naprzeciwko fotelu na którym usiadla Patricia. 
- Eddie miał wizje. - zaczął Fabian. 
- Znowu? - Nina była wyraźnie zdziwiona. - Dlaczego ja nic nie czuje. Nie mam wizji ani nic z tych rzeczy.
- Nie mam pojęcia. Ale zaufaj mi nie chciałabyś ich. - powiedziałem.
- Khm. - odkaszlnął Fabian. - Ja chyba wiem dlaczego to Eddie ma wizje a nie ty Nino.
- Co? - zdziwiony spojrzałem na Fabiana.
- Pamiętasz tą książkę, którą dałem ci do przeczytania? "Tajemnice Ozyrysa"? - zapytał.
- Tak. Jak ją dotknąłem pojawiła się wizja.
- No właśnie! Wiedziałem, ze jej nie przeczytasz dlatego ja to zrobiłem.
- Przeczytałeś taką grubą książkę w zaledwie 6 godzin? - Alfie był wyraźnie zszokowany.
- Właściwie większość stron to były obrazki. Ale nie o to chodzi. Widzisz. Tam było napisane wiele ciekawostek na temat Ozyrysa. - wszyscy patrzyliśmy na Fabiana a on na nas. - Oh. Nie rozumiesz? Ozyrys! Osirion? Jest podobne prawda?
- Niby tak. Ale co to ma wspólnego ze mną? - zapytałem.
- To, że jesteś Osirionem. Czekaj. Mam tu tą książkę. - powiedział i zaczął szukać w swojej torbie. - Mam! Chwileczke. - przwracał w pośpiechu kartki. - O tutaj jest. " Ozyrys natomiast nie był zbyt pewny swojej potęgi. Wiedział, że jako władca zaświatów nie bedzie mógł kontrolować tego co dzieje się na Ziemi. Myślał o tym wiele dni i nocy, aż w końcu zdecydował. Postanowił stworzyć obrońcę ludzkiego rodu. Człowieka posiadającego niezwykłe moce. Miał on chronić ludzi nawet za najwyższą cenę. Trudno było mu jednak znaleźć osobę godną tego obowiązku. Pewnej nocy jednak wybrał się na przechadzkę po swoim podziemnym królestwie. Po drodze spotkał duszę mężczyzny. Ozyrys spojrzał na niego. Mężczyzna widząc, że stoi przed nim sam król śmierci, skłonił się najniżej jak potrafił, a po chwili padł na kolana. Władca dusz zapytał go jak brzmi jego imię. Enermis odpowiedział i uniósł wzrok. Ozyrys zadał mu kolejne pytanie. Chciał wiedzieć jak znalazł się w zaświatach, jakim sposobem zginął. Enermis spojrzał na niego i odpowiedział, że zginął z miłości. Opowiedział mu o tym jak zakochał się w pięknej dziewczynie. Spędzali razem całe dnie. Okazało się jednak, że była ona wybranką bogów i nie mogli być razem. Dziewczyna jednak znalazła się w olbrzymim niebezpieczeństwie, kiedy wykradła skarb bogów. W tedy to Enermis postanowił ją chronić, gdyż kochał ją całym sercem. Oddał życie za nią. Ozyrys słysząć historię mężczyzny zrozumiał, że to on jest osobą, której szukał. Obiecał przywrócić mu życie i nadać moce jeśli spełni jego warunek. Enermis zgodził się. Król podziemi rozkazał mu chronić ludzi. Mężczyzna dostał też jeszcze jedno zadanie. Ozyrys wiedział jak ważni są ludzie wybrani przez bogów, dlatego kazał Enermisowi chronić wybranki nawet za cenę śmierci. Enermis wykonał swoje zadanie. Mimo, że on i Wybranka nie mogli być razem chronił ją przez całe życie. Po śmierci został przyjęty do krainy Ozyrysa razem z dziewczyną, którą kochał i znajdują się tam do czasów dzisiejszych. Od tamtej pory co sto lat zostaje naznaczony chłopak o tak czystym sercu, że waga jego duszy nie przeważa pióra Ozyrysa. Posiadają oni potężne moce i ich obowiązkiem jest chronić ludzi przed gniewem braci Ozyrysa. Mają oni jednak jeszcze jedno zadanie. Muszą oni bronić dziewczyny, która jest potomkiem Wybranki." . Rozumiecie już o co mi chodzi? - zapytał Fabian kiedy skończył czytać.
- Chcesz powiedzieć, że ja jestem jednym z tych Obrońców? 
- No, tak. Nina jest wybraną, potomkinią Amneris czyli pierwszej wybranki. Ty jesteś Osirionem, który musi ją chronić, tak jak Enermis. 
- Okej. Ale to jeszcze nie wyjaśnia dlaczego to ja mam wizje.
- Masz racje, ale możemy przypuszczać co to może znaczyć. Widzisz myślę, że to zadanie jest związane z Ozyrysem, a ty jesteś kluczem.

---

Wiem, że nudne ale nie miałam pomysłu. 
Postaram się wymyśleć coś ciekawszego. :)

---


15 komentarzy:

  1. ekstra :)
    kiedy będzie coś z peddie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się żeby następny rozdział był głównie o Peddie ale nie wiem czy mi wyjdzie. :)

      Usuń
    2. mam nadzieję, że ci wyjdzie...
      a kiedy dodasz next?

      Usuń
    3. Też mam nadzieję że ci wyjdzie i dołączam się do pytania:Kiedy dodasz next?

      Usuń
    4. przecież cały czas jest Peddie

      Usuń
  2. Gdzie nudne świetne jest, ciekawe naprawdę sama to wymyślasz jestem pełna podziwu Twojej wyobraźni! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, moja wyobraźnia czasami mnie przeraża. :p
      A w odpowiedzi na pytania kiedy next to postaram się dodać jeszcze dzisiaj a jeśli nie to jutro będzie napewno. :)

      Usuń
    2. Haha nie martw się mnie też swoja :)
      Masz talent serio ;d

      Usuń
  3. Świetne xD
    Z niecierpliwością - jak wszyscy - czekam na Next ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. nudne? dziś nie jest prima aprilis :P . Opowiadanie jest niesamowite i wiedz że czytam KAŻDEGO Twojego posta bądź opowiadanie, ale nie zawsze komentuję :). Opowiadanie- brak słów coś pięknego dzisiaj czytałam od 1-9 rozdziału, czyli wszystko, jestem pod wrażeniem- takie masz super pomysły, ja bym czegoś takiego nie wymyśliła :), pisz dalej naprawdę!, Kocham Twoje opowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  5. aż mn to zaciekawiło :) Kocham twoje opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Superrr<333 mam nadzięję żę będzie wiele więej peddie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Supeeer, wręcz BOSKIE. ;*;)
    Czekman na kolejny rozdział. ;D

    OdpowiedzUsuń