poniedziałek, 24 czerwca 2013

XX

Kiedy wróciliśmy do domu od razu się położyłem. Wiem, że jak się jest z dziewczyną to bywa ciężko i czasami boleśnie, ale to była przesada. Jak tylko się od siebie odczepiliśmy myślałem, że wybuchne. Przez moje ciało przechodziły dreszcze i czułem jak wbijają we mnie rozżarzone noże. Brr. Jak o tym pomyśle, to mi gęsia skórka wychodzi. W każdym razie pogodziliśmy się, ale akurat teraz kiedy nie możemy się do siebie zbliżać. Następnego dnia poszliśmy do szkoły, a po lekcjach wróciliśmy do tuneli. Przeszedłem przez niewidzialną tarczę. 
- Gaduło. Teraz ty. - powiedziałem z nadzieją, że jeszcze będzie mogła przejść. Ruszyła w moją stronę, a ja zacząłem czuć lekki ból. Przeszła. 
- Udało się! - krzyknęła.
- Chodźmi. - powiedziałem i w odległości kilku metrów od siebie ruszyliśmy w kierunku kolejnych drzwi. Szukaliśmy jakiegoś znaku lub dźwigni która otworzyła by drzwi jednak nic takiego tam nie było. w pewnym momencie u szczytu zauwarzyłem skrzyżowaną laskę i bicz Ozyrysa. Stanąłem wyżej i przejechałem palcem po rzeźbieniu. W sali pojawiło się jasne światło i drzwi się otworzyły.
- Jesteś lepszy od klucza. - skomentowała Gaduła.
- Haha. Bardzo śmieszne. Idziesz? - powiedziałem i weszliśmy do środka. Szliśmy jakiś czas gdy nagle pojawiło się światło, a przed nami znalazła się postać. Był to Ozyrys.
- Witaj, mój synu. - powiedział. Patricia patrzyła na niego z wielkimi oczami.- A więc to jest wybranka twojego serca. 
- Tak. Przedstwiam Ci Patricię. 
- E.ee. Witam. - powiedziała dziewczyna.
- Mój synu. Niemądrze postępujesz czytając wszystko co napotkasz na swej drodze. Przez to nie możesz się zbliżyc do ukochanej. Jest jednak sposób, żeby złamać klątwe. Wkrótce go odkryjesz. Ale najpierw. Czeka cię próba. Będziesz musiał stawić czoła armi Ra. Wierzę w ciebie, jednak będziesz potrzebował pomocy. - Ozyrys wyciągnął rękę w moją stronę odsłaniając duży pierścień który zamiast oczka miał skrzyżowną laskę i bicz. - Proszę. Będzie cię chronił i da ci moc. A! Jeszcze jedno. Cokolwiek miało by się działo chroń dziewczynę. - wskazał na Patricię. - Jest twoją Wybranką. To ona daje Ci siłę i jeste kluczem do zwycięstwa. - powiedział i zniknął.
- Czy to był Ozyrys? - spytała Gaduła.
- Tak. We własnej osobie. - odpowiedziałem z uśmiechem. Założyłem pierścień na palec i poczułem ciepło. Poczułem nagły przypływ energii. Zbliżyłem się do Patrici. Czułem ból, ale był do zniesienia.
- A więc... Moja wybranko. Wracamy. - zapytałem i nasze usta złączyły się w pocałunku.

---
Dziękuję Wam za miłe komentrze pod poprzednim rozdziałem.
Nie macie pojęcia jak miło mi było wejść dzisiaj na bloga a tam 19 komentarzy.
Mam nadzieję, że i pod tym znajdzie się podobna ilość.
Jeszcze raz dziękuję. :)

25 komentarzy:

  1. Wooow! *___*
    Zadżybisty rozdział!!! ;D Ta scena na końcu jest na maxaaa słodkaaa! <333 "Moja wybranko" to po prostu awww <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Dodasz dzisiaj jeszcze jeden?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nazbiera torchę komentarzy to się postaram. :)

      Usuń
  3. Ooo <333 Słodkie <33
    Zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!I ten tekst ''Moja wybranko'' Sweet :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam Was ale dzisiaj już nie dam rady wstawić nowego rozdziału. Brak czasu i pomysłów. :) Jutro też nie wiem na 100 % czy dam rade bo mam komers. Postaram się ale nic nie mogę obiecać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super <3
    końcówka sweet ;*
    dodaj next najszybciej jak możesz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNY !!! KOCHAM CIE!!! <3
    juz chce next!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny <3 ja chce już next :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojoj <3 ta ostatnia scena sweet :* i ogolem caly rozdzial bardzo ciekawy czekam na next :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej bardzo fajny blog ,błagam szybko dodawaj next Peddy :) ,mogłabyś zobaczyć tego bloga i go ocenić proszę (jest o Peddy i o Sibunie) http://wwwpeddy.blogspot.com/ Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga żeby zapoznać się z zasadami moje-opowiadania-tda.blogspot.com
    A co do opowiadania super. Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  12. O biedactwo chciałaś 19 komentarzy a ja 22 stawiam :P sori ale po prostu jesteś genialna

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś dominowana przeze mnie do Versatile Blogger Award więce informacji na moim blogu violetta-moja-historia-wikra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana przez nas do Versatile Blogger Award, więcej informacji na naszym blogu http://scenariuszebykoteckkkixo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Superowe! Jak nie bd 4 sezonu to sama dałabyś rade go stworzyć ! <3 :*

    OdpowiedzUsuń